F.A.Q.

Frequently Asked Questions & Supportfaq

 

Vraag: Hoe kom ik aan een licentie van Centuria?

Antwoord: Stuur ons een e-mail of gebruik het bestelformulier. Je krijgt via e-mail de licentievoorwaarden, betalingsvoorwaarden en de instructies hoe Centuria te gebruiken. Dit uiteraard na betaling.

Vraag: Kan ik Centuria eerst uitproberen?

Antwoord: Wij kunnen een demonstratie verzorgen met uitleg over Centuria. We bieden op dit moment geen “trial-versie” aan. Als je een demonstratie wenst, kunt je dit via het contactformulier aanvragen.

Vraag: Waar kan ik bij de klanten een postnummer ingeven?

Antwoord: Achter de plaatsnaam staan drie puntjes (…). Als hier op geklikt wordt komt er een scherm met postcodes.

Vraag: Is er een online handleiding?

Antwoord: Ja, er is een online handleiding. Deze is beschikbaar als je een betalende klant bent van Centuria. Er wordt dan een speciaal account voor je aangemaakt op de website. Daarna kun je de online handleiding bekijken, en support-tickets indienen.

Vraag: Als ik een probleem heb, of een bug vindt in de software, kan ik die dan melden?

Antwoord: Algemene problemen kun je altijd via het contactformulier insturen. Als je een betalende klant bent, en je account is actief op de website, kun je via de website een support ticket indienen.

 

 

Mocht je vraag er niet bij staan, aarzel dan niet om het contactformulier te gebruiken. Wij zullen zo snel mogelijk antwoorden. En is het een fantastische vraag, komt deze vanzelf in de F.A.Q. terug.